دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

استاندار فارس خبر داد:

اعتبار احداث کتابخانه مرکزی شیراز هدیه رئیس‌جمهور به مردم فارس

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس با حضور رئیس جمهور

درخواست استاندار فارس از رئیس جمهور مورد موافقت قرار گرفت و ساخت کتابخانه مرکزی شیراز به مصوبات دور دوم سفر دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم به استان فارس الحاق شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در خصوص پروژه کتابخانه مرکزی شیراز، گفت: تأمین اعتبار و ساخت کتابخانه مرکزی شیراز، هدیه فرهنگی دولت مردمی به مردم فرهیخته شیراز و استان فارس است.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس در ادامه بیان داشت: با تصویب ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز، کتابخانه مرکزی شیراز به عنوان کلان‌پروژه فرهنگی در شیراز احداث می‌شود و یکی از مطالبات دیرینه مردم فارس و شیراز محقق می‌شود.

گفتنی است، پیش از این استاندار فارس در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس که با حضور رئیس جمهور و شماری از اعضای هیئت دولت سیزدهم برگزار شد، گفت: شیراز کتابخانه مرکزی ندارد و اگر مورد قبول ریاست جمهوری قرار گیرد که بخشی از بودجه ساخت این مجموعه تأمین شود، این آمادگی نیز وجود دارد که نیمی از اعتبارات ساخت کتابخانه مرکزی شیراز در استان فارس تأمین شود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
7 + 5 =